Saturday, March 10, 2012

Peringatan untuk diri :)

~✿..Selagi BIBIRMU meniti nama seorang wanita atau lelaki,
selagi HATIMU mengingati seorang wanita atau lelaki,
selagi DIRIMU mengejar cinta seorang wanita atau lelaki yang BUKAN HALAL bagimu,
selagi itu, kamu tidak akan dapat MEMILIKI cinta dari yang ESA..✿~

••► Untuk menjadi LELAKI SOLEH atau WANITA SOLEHAH kepunyaan Allah, jangan ada SATU PUN nama wanita atau lelaki meniti di bibir dan terukir di hati..jika tidak, sudah pasti CINTA Allah masih BELUM dimiliki..✿⊱╮

»» Renung²kan «« (◕‿◕) »» Barakallahufikum ««
:: ☑ Jom muhasabah :: ☑ Dakwah hati :: ☑ Tarbiyah diri ::
»» ✿ BERUSAHA MENUJU REDHA ALLAHURABBI ✿ ««

Saya copy & paste je ^_^
sebenarnya, ni peringatan untuk diri saya ini terutamanya... InsyaAllah... Ya Rabb.., jauhkan aku dari godaan syaitan agar lalai daripada mengingati-Mu. Jauhkanlah aku daripada terjatuh ke dalam cinta manusia yang tidak halal bagiku. Ya Rahman.., kurniakan daku kelapangan hidup dan dipermurahkan rezeki.. Ya Rahim.., kuatkan dan teguhkanlah cintaku buat diri-Mu. Lindungilah daku dari penyakit hati yang tidak mampu ku ubati selain mengharapkan belas dan Kasih-Mu.. Ya Allah.. Kau peliharalah dia dan hatinya sehingga dia menjadi milikku yang halal biarpun aku tidak tahu siapakah dia mahupun dimana dia berada. Satukan kami dalam penyatuan yang barakah. Sesungguhnya hanya kepada-Mu tempat untuk untuk aku mengadu dan meminta... Aamiin..



No comments:

Post a Comment