Tuesday, August 25, 2015

OH I'M BACK PEEPS !!

Assalamualaikum.

Oh finally I AM BACK !! Setelah sekian lama menyepi. Sebenarnya, tiba-tiba terlintas nak view blog ni selepas log in email kat laptop Farha sebab siapkan list name BK ( read : BAKAL KOMANDER ). ehehh.. maju dah kau ye..aku privatekan blog ni beberapa tahun dulu ehehehehh. Alright, just a short updates !!

- Right now I am a commander bhahahaha aku sendiri pun tak percaya sebenarnya sebab masa sekolah dulu sangatlah tak suka nak join kawad tapi takdir Allah sape yang tahu kan? Aku anggap ini adalah satu anugerah terindah (cewahhh). Banyak hikmah-Nya kalau nak renung kembali. One of that is kitorang memang aktif gila gila gilaa sepanjang sem. Berbekalkan motto komander which is DIPIMPIN UNTUK MEMIMPIN, kitorang dapat merasai pengalaman dibentuk dan ditarbiah melalui disiplin. And makin bertambah semester, makin bertambah busy T_T tapi kitorang tak diajar menjadikannya sebagai halangan malah sebagai satu cabaran dalam menguruskan diri dnegan penuh disiplin. And satu lagi, jadi komander ni memang banyak kena berkorban, Serius cakap, masa kawan kau rehat petang-petang, kau and komander lain sibuk memantau students koko. Awal pagi Rabu, lepas Subuh kawan-kawan kau nyenyak sambung tidur, kau and komanders bersiap cantik cun meletops hensem-hensem pakai full-u, boots berkilat boleh bercermin muka >,< dan baris pagi dengan bergayanya ehehehe.. tu tak masuk lagi ade pt ( read : PHYSICAL TRAINING ) every Tuesday and Friday morning, lepas Subuh, berkumpul depan Pusat Islam dan moh ler kita joging 2 round kampus  kehkehkeh. eh tadi kata short updates je kan tapi aku rasa aku dah taip banyak wohohoho maaf -,-

Wajah urusetia komander and pegawai , ( semua muka tengah lapar tak sabar nak serang plaza lepas sesi bergambar xD ) Wehh burn mukaaa erghhh >,<


- Alhamdulillah now I am in tut tut.... yes I am. And right now setiap hari bergelumang dengan  nombor and Calculations ouhh this is so inspiring and I am so passionate enjoying this course :D

- Life aku dah berputar 180 degree ( kalau 360 degree tu bukan ke maknanya kau pusing2 then balik ke tempat yg sama? ke aku je fikir camtu kihkihkih >,< ) . Sebenarnya aku banyak join persatuan, tapi lepas dah official jadi komander, aku slow down yang lain-lain as jadi komander sendiri pun sangat banyak aktiviti and komitmen yang digalas.

Dan aku rasa sampai sini dulu kot. Sebenarnya banyak lagi benda nak cerita. Banyak sangatttt serius !! Dan akhir sekali tak lupa kepada semua kawan-kawan lama mahupun baru, aku tak pernah lupakan korang. Aku doakan kita semua berjaya dalam bidang masing-masing ;) Maaf sebab menyepi dan pergi begitu sahaja xD

Salam Maju Jaya hehehe, Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment