Tuesday, September 01, 2015

Ni ke namanya membebel?

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. I just finished editing video for my assignment. Aku tak tahu nak membebel ape kat sini, tapi aku rasa aku nak tulis sesuatu. Sesuatu yang kalau aku ceritakan kat orang, orang mungkin takkan faham. Takpe sebab aku tak kisah pun. Dan ape yang aku tulis ni, kalau orang tak bace pun takpe, asalkan aku dapat tulis ape yang aku tengah fikir sekarang. Cis macam selfish bunyinya,

Aku terfikir, sebenarnya patut ke aku cakap kat kawan aku yang aku akan pergi kalau dia dah ade kawan yang lebih okay untuk bersama dengan dia. Tu je. Sebab aku rasa aku tak perlu jadi pengacau or mengganggu kawan aku, so sebab tu la aku rasa aku nak undurkan diri. Kejam ke aku buat macam ni? Ke aku yang terlebih emo ni ? >,<  *sambil dengar Kiss The Rain instrumental song fuhh T_T

Wajib ke lalu kat atas or tepi air ni ?


Ke, aku tak patut buat macam ni? Tapi.. aku perlu bersedia sebenarnya. Bersedia untuk melangkah pergi. So impactnye takde lah sehebat bom yang dilemparkan kat Hiroshima dan Nagasaki tu.. ke.. aku yang hiperbola? Erghh.. Maaf kawan.. adoi masalah betul lah. Tapi aku dah cakap benda betul, dan sekarang ni takpe la, terpulang laa kat dia, sebab insyaAllah aku akan okay kot :B

*trying to be okay yeah !! InsyaAllah. Ceh betul. Update kat twitter "Mata masuk habuk" hahah acah-acah betul. Tapi hmm agak la..ade lah sikit hahaha ditambah pulak fake smile padahal dalam hati dah banjir se-Malaysia wuhuhuhu.. Thanks sebab faham aku.. faham kenape aku buat camtu, faham kenape aku buat camni.. dan sebagainya.. cuma, hmm aku je ni yang problem sikit sebab once kau dah ade kawan baru nanti, aku rasa aku memang tak boleh stay T_T


Tengok je la footsteps ni kalau betul-betul jadi nanti ye dok?

Ouh mungkin aku bukan seorang kawan yang baik ;<

No comments:

Post a Comment